Alla inlägg under januari 2010

Av mittlivochtankar - 4 januari 2010 19:25

saknar honom så jag vet inte snart vart jag skall ta vägen.

jag vill så gärna ha honom tillbaka...


mitt hjärta skriker efter honom!

Av mittlivochtankar - 2 januari 2010 11:14

Jag orkar inte känna mer..

Jag trodde att han ville, ville att allt skulle bli bra.

För älskar man varandra så försöker man att få det bra, tydligen inte han!

Men fan vad jag vill ha honom här hos mig, går inte en minut utan att jag tänker på honom!

Denna smärtan som han har gett mig, det är den värsta smärtan jag vart med om.

Jag har blivit lämnad förut, även lämnat, det har gjort ont!, Men nu, detta är en helt ny känsla. Och den gör så jävla otroligt ont.


Han kan inte ens svara på mina sms, jag skickade säkert 10st igår utan att få någon respons.

Han kan väl åtminstånde komma hit så vi kan få prata, reda ut allt.

Han vill tydligen inte ens " försöka", han är ingen förhållandes typ, vadå inte en förhållandes typ? Vi har vart tillsammans varje dag  1års tid, VARJE dag.. Förstår att det är jobbigt att vara med varandra så mycket, det tycker jag väl också?.. Men ändå... Släng inte bort 1år av våran tid.. FÖRSÖKA går väl alltid?


Känns som om någon har tagit ut mitt hjärta, tagit det i handen å kramat sönder det och sen slängt iväg det och sen trampat på det!!


Jag älskar honom..

Av mittlivochtankar - 1 januari 2010 12:16

Som jag skrev i mitt förra inlägg, jag kände på mig att min kväll skulle bli dålig...

Det blev det, Min älskade pojkvän och sambo gjorde slut!!


Så just nu känns mitt liv ganska meningslöst...

Ovido - Quiz & Flashcards