Alla inlägg under mars 2010

...

Av mittlivochtankar - 15 mars 2010 14:34

hur länge ska man orka att stå ut?

nu har det gått alldeles för långt!

Om man inte ens kan prata som två vuxna människor så är det något som är riktigt fel!!

Jag har förmodligen åkt på magkatarr igen, Och denna gången är det Inte för att jag har druckit för mycket alkohol, utan för att jag är stressad pga hur DU beter dig mot mig!! Fattar du inte att det tär på mig? på min kropp!

Ständig huvudvärk, ständigt magont.. Nervös hela tiden, pga dig!

Jag mår dåligt av att vara i din närhet.

 

Jag vill flytta nu så jag slipper dig, jag vill inte vara i närheten av dig mer än nödvändligt..

 

Förresten så kan jag verkligen inte sluta att tänka på Honom! Saknar han mer och mer för var dag som går!

Han kommer inte att komma tillbaka, vi pratar inte ens med varandra.. :(

Av mittlivochtankar - 8 mars 2010 23:13

Det var riktigt längesen som jag kände att jag skulle vilja gå vidare, att vilja dö!

Men nu har jag fått tillbaka den känslan, att det finns fan ingenting kvar.

Jag har ingenting här som jag vill vara bland, ingen hund, inga syskon, Framförallt ingen gordon..


Mitt huvud sprängs snart med alla dess tankar..


i wanna die slowly.

Ovido - Quiz & Flashcards