Alla inlägg under september 2011

Av mittlivochtankar - 7 september 2011 10:52

Älska eller inte älska? Älska såklart.. Jag älskar att älska!

Och jag älskar att känna lycka, som jag gör nu och igår.

Blev verkligen helt hög av lycka och svävade bland moln hela dagen igår, det bästa på länge!


Även fall jag visste så visste jag inte att det kunde bli så bra som det blev igår. Så mysigt och så mycket kärlek. Det var verkligen sååå längesen jag kände så!


Det finns inget bättre än att känna hans närhet, och kärlek!

Nu lever jag dagen på att tänka hur allt var och  hur det kändes. Vilken känsla!


Men för att allt ska bli så bra som möjligt kan jag eller vi inte förhasta oss i något. lugnt och fint för tillslut ska det fan bli det bästa..

Av mittlivochtankar - 5 september 2011 22:09

Jag står inte ut en minut till snart... Jag saknar ihjäl mig efter honom, min älskade!


Känns som sekunderna blir till minuter och minuter blir till timmar, fortfarande saknar jag honom, längtar efter att få vara med honom, Min älskade!!


Jag antar att jag inom en snar framtid kommer att bryta ihop, kanske offentligt innan allt vänder... Om det vänder..



Ovido - Quiz & Flashcards