Alla inlägg under juli 2011

Av mittlivochtankar - 11 juli 2011 14:01

Ena dagen helt perfekt, ena inte.

Ibland mår jag som bäst, dagen efter suger livet.

Känner att jag vill så mycket, men sen så vill jag ingenting.

Känns som om jag inte klarar mig själv.

Vill inte jobba, vill ingenting.

Vill bara vara med honom, på riktigt. Satsa allt och ge järnet.

Den tanken och känslan har iallafall inte försvunnit.

Tiden går och vi fortsätter som ingenting egentligen, fast vi inte ska.

Men vi gör det ändå. För vi trivs med det.

Fattar inte varför jag tappar lusten hela tiden..

Stänger av mig själv för omvärlden, förutom dom som jag vill ska kunna nå mig.

Vad händer med mitt liv? Vad vill jag?

Jag är så himla trött på att inte veta, aldrig veta!!

Vill jag bo här? Vart vill jag? Vem är Jag?

Tjock? Fet? Äcklig? Ingenting vet jag eftersom ingen talar om det för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards