Alla inlägg under februari 2010

Av mittlivochtankar - 24 februari 2010 19:28

Allt är total kaos i mitt huvud.

Jag orkar inte längre tänka, eller jag kan inte tänka.

kopplar ingenting längre, kan varken sova eller vakna.

kan inte ens prata riktigt, eller se riktigt.


Alla tankar snurrar i mitt huvud och jag är inte långt ifrån för att trilla över den där trusklen som får en att falla långt långt ner..


Snart ger jag upp!

<3

Av mittlivochtankar - 24 februari 2010 19:24

He said I'll throw myself away
They're just photos after all
I can't make you hang around
I can't wash you off my skin
Outside the frame, is what we're leaving out
You won't remember anyway

I can go with the flow
Don't say it doesn't matter, matter anymore
I can go with the flow
Will you believe it in your head?

It's so safe to play along
Little soldiers in a row
Falling in and out of love
Something sweet to throw away

Av mittlivochtankar - 2 februari 2010 11:48

Ja nu var det ett tag sen som jag skrev här, Kanske är dags igen..

Vet inte vart jag ska börja..


Igår kväll kunde jag inte somna, låg i flera timmar och bara funderade på allt och inget, trodde aldrig att jag skulle kunna sluta gråta..

Men jag bestämmde mig för att försöka sluta med dessa dumheter och försöka sova, vilket jag gjorde när klockan var 06,34 imorse. Och jag skulle upp 09,00.. Blev inget med det nej, Men hoppas på att somna ikväll, för imorgon SKALL jag till skolan så enkelt är det. Tänker inte visa min misslyckande sida. Helst av allt så vill jag inte att någon ska veta om den för huvudtaget. Men det är lättare sagt än gjort..


Idag skall jag träffa min kontaktperson, Han måste verkligen hjälpa mig. Jag fixar inte detta längre snart!!

Skriver kanske senare, orkar inte mer nu.



Take care, ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards