Alla inlägg under april 2010

Av mittlivochtankar - 26 april 2010 19:09

att åka uppför den där äckliga backen, det är då jag känner att jag åker åt fel håll.

eller när jag är inne i stan så vill jag inte gå dit där bussarna kommer, utan jag vill gå till spårvagnen. för då vet jag att jag är på rätt väg hem.. men att sitta på en spårvagn som bara går åt det där hållet får mig att bli tårögd och jag vill bara åka hem till Dig, till Oss.. men det går inte, jag kommer nog inte att få komma in i våran lägenhet någon mer gång. allt känns så konstigt, för jag vill egentligen inte vara här utan jag vill vara där som han är..

allt är så konstigt, hela mitt liv är konstigt..

jag vet inte vad jag vill, eller vad jag orkar att göra. mitt psyke tillåter mig inte att göra riktigt vad som helst!


men att få vara i hans närhet och känna lugnet, det saknar jag!

jag saknar allt, hela honom, oss tillsammans.


jag vill så gärna träffa honom, för vi är ju trots allt medvetna om allt i varandras liv och det vill jag inte att man bara ska kasta bort åt ingenting.


det börjar komma högtider nu och då vill jag inget hellre än att vi skall vara med varandra, men så kommer det nog inte att bli. jag får fortsätta att drömma vidare..


hejdå för denna gången!

Av mittlivochtankar - 16 april 2010 12:30

Det känns tungt i hela min kropp att den som gjorde mitt liv inte vill ha mig.
Men jag får bita ihop och leva med det i resten av mitt liv.
Jag kan inte göra något åt saken.
Jag kan inte vända dig och bestämma dina känslor.
Även om jag så önskade.

Jag har aldrig känt mig så trygg som jag gjort med dig.
Du har aldrig gjort mig illa.
Sagt förnedrande saker, kallat mig ful.
Du har aldrig skadat mig på något sett.
Du har bara gett mig liv och livglädje.

Jag vet nu att det nog aldrig kommer bli Du och Jag igen.
Och det tar nästan livet av mig.
Men jag kämpar.
Som sagt. .
Du kan inte hjälpa att du inte längre älskar mig.
Du kan inte hjälpa att du inte längre vill ha mig.

Jag får leva med det, jag får leva vidare utan att du finns hos mig på det sett jag önskar mest av allt.
Jag får leva vidare utan dig.
Utan att det är Du och Jag.
Utan att du älskar mig.
Utan att du inte längre vill ha mig.



fast jag tror nog att du älskar och vill ha mig fast du inte vågar!


Jag känner dig för väl.

Ovido - Quiz & Flashcards