Alla inlägg under december 2010

Av mittlivochtankar - 31 december 2010 03:33

Ligger här i min nya soffa och klockan är 03.31 när jag började skriva här..

Är inte trött, och har alldeles för mycket att tänka på..  Har känt att något har hållt på att hända hela natten men inget har hänt.. kanske för att jag har pratat med världens bästa G..

Magen kurrar men jag har ingen matlust, åt faktiskt lite hemma hos en vän förut. men nej, jag är inte alls sugen på att äta.. men dricka bör jag, vatten.. Det är så tort i min mun..


Det senaste har det vvart mycket jobb,  men det är skönt..Men nu vill jag bara ligga hemma hela tiden, inte sova men bara vara.. Ska bli så skönt efter nyår när jag jobbat mina sista bestämda nätter.. Sen går jag på schema, vet inte vad jag känner för det.  faktiskt. 'Lite kul och tråkigt.. Helst vill jag bara vara hemma och ha mina hyss för mig.. Gör vad jag vill och ha det jag vill i min kropp.. Men snart så.. När detta är över så ska jag börja leva och jag Längtar!!!!

Av mittlivochtankar - 29 december 2010 20:39

Fick sån där jobbig äcklig känsla som framkallar ångest...


Dags att rusa till jobbet innan något dumt händer.. hundarna ska följa med inatt.. 


Av mittlivochtankar - 24 december 2010 03:18

Nu var de längesen jag skrev något här på denna blogg.. Eller på någon blogg för huvudtaget..


Har tänkt att jag ska skriva här man jag har inte vetat vad jag ska skriva..

Vet inte ens vilka som läser här längre, lite orolig över det..

Så funderar på att låsa denna blogg och bara låta dom som frågar få "lösenordet" in hit.. Om det nu går..  skall testa att göra det innan jag skriver vidare... hej!

Ovido - Quiz & Flashcards