Alla inlägg under december 2011

Av mittlivochtankar - 19 december 2011 13:59

Jag orkar inte mer. Varför är jag sur? Varför är jag ett jävla fitthuvud? Egoistisk?

Fattar ingenting, det är inte jag!!  Orkar inte känna såhär längre, och jag vet inte vad jag känner för den delen heller. Ingenting är bra nu verkar det som, dock har vi flyttat och jag har ett jobb som min finaste har fixat åt mig. Allt borde väl kunna falla på plats nu!? Fast det gör det, men inte Jag. Jag mår fortfarande inte bra, jag har ingen lust med något. Hjärnan och Hjärtat går inte ihop. Jag. ( Hjärtat ) skulle väl aldrig vara elak? egoistisk? fittig? känslokall? Knappast, det är min hjärna som har fuckat ur, och jag verkar inte kunna kontrollera det. Och det skrämmer mig. Jag vill inte mer då. Jag vill att allt i min äckliga kropp ska fungera och samarbeta, men tydligen inte. Och jag vet för helvete inte hur jag ska lyckas få dom att gå ihop..


Tänk om jag sabbar allt nu pga att allt är lite ostabilt i kroppen, hur ska jag kunna förklara att min hjärna och hjärta inte går ihop? Dom vill helt olika grejer, fast inget elakt.

Jag vill vara snäll, och inte så som jag är nu.. Vad händer???

Ovido - Quiz & Flashcards