Alla inlägg under oktober 2010

Av mittlivochtankar - 28 oktober 2010 15:41

Hektiskt.  Mycket för mig just nu.. En underbar natt men lite sömn..



Imorgon blir det jobb, ser fram emot det.. Måste sluta med skiten som jag håller på med nu...


nu ska jag sova.

Av mittlivochtankar - 26 oktober 2010 23:41

Ångesten tar livet av mig snart...

Av mittlivochtankar - 22 oktober 2010 13:53

Dag in dag ut, känns som om allt är det samma.. Det har hänt ganska mycket "skit" det sista, ganska utmattande. Att folk ens orkar bry sig. Vill att folk låter mig och mitt liv vara. Jag trivs med detta!  Jävla tjöt om massa annat skit, det går mig på mitt psyke!

Sitter uppe hos min syster, jag var tvungen att ta ett break hemmifrån.. Men jag längtar hem till mitt normala. Vad är det? Folk runt om mig och vin och godheter. Men det funkar inte så länge till kanske? Men jag gillar det! Idag är det fredag och då lova syster mig att vi skulle mysa med vin och öl. Helt underbart. Nu har jag inte druckit öl sen i tisdags.. -knäpp- !


Sitter och lyssnar på lite ganja musik, helt underbart.


L, jag vet att du läser.. Jag orkar inte tänka nu, jag vet vad jag sagt och jag är visst mogen. Men just Nu, precis nu! Jag orkar inte andas.

Av mittlivochtankar - 18 oktober 2010 00:01

Just nu; Jag kommer nog sluta att andas för ett tag känns det som!

Av mittlivochtankar - 15 oktober 2010 02:22

Nu var det ett tagsen som jag skrev..  Men jag ska försöka bättra mig!

 

Har börjat jobba igen, och det känns bra.. Har även bott in mig i min nya lägenhet, och det gick fort! Men det är väl för att det är på "hemmaplan" så det är väl inte så konstigt..

Börjar må ganska bra, har haft en vän hos mig i över en vecka nu. Och det var längesen jag kände mig så levande som jag känner mig nu! Förr i tiden var vi Alltid med varandra, jämt. Varje minut på dygnet.. Innan vi båda skaffa hundar.. Men än så hade inte våran vänskap "slutat" där..  Nu, 3-4 år senare så har vi börjat umgås och det känns som förut.. Helt perfekt! Vad jag kan minnas så har vi nog aldrig bråkat eller tröttnat på varandra, inte från min sida iallafall...

Jag älskar henne verkligen av hela mitt hjärta!! Och snart bor hon nära mig, underbart!

 

Sitter för övrigt på jobb nu, andra natten i rad och det känns bra. igår var jag otroligt trött men inte idag.. jobbar med bra personer också..

Och min hund är hemma hos mig med min vän!

 

Har under den senaste månaden "träffat" två personer, varav en av dom har börjat gilla mig och det är väldigt jobbigt. För jag vill verkligen ingenting, inte med honom iallafall... Och den andra pratade jag otroligt mycket med för ca 5årsen. Ganska kul att vi har träffats nu.. haha! :P  Vilken goding! En sån som jag mår bra av, och det talade jag av förut när han körde ner mig till jobbet. För vi pratade om vad han sa innan, vi spelade ett spel så sa han att jag bara var ute efter hans "PIP" och det var ju lite fel, så frågade han vad jag var ute efter..

- Inget. sa jag, jag mår bara bra av att vara i din närhet..

-Aha, hur kommer det sig då?!

Kommer inte riktigt ihåg hur det samtalsämnet fortsatte..

 

Saknar min syster galet mycket också! ! !

Har börjat dricka rödvin också, riktigt gott. Men farligt att det nästan blivit varje dag nu den senaste tiden.. men vad gör det?

Mindre än en månad kvar tills jag åker på kryssning, kommer bli galet kul!!

 

Kommer inte på något annat kul att skriva nu..

 

See you then!

Av mittlivochtankar - 3 oktober 2010 22:55

Ja, Nu var det nog riktigt längesen jag skrev här. Kommer bli ganska kortfattad för jag har ingen laddare till min dator. ( därav att jag inte vart inne på länge! Men hoppas den kommer imorgon. )



L, Jag menade allt jag sa till dig ikväll. Jag älskar dig!


*Har börjat jobba igen, eller jobbade igår och idag. Och de känns skönt!

*Min valp växer och hon är helt underbar.

*Har även börjat med LCHF och är inne på min 4e dag utan socker och allt annat skit. Äter numera bara fett och protein.

*Har flyttat också, bott här i en vecka.

*Äter antidepp och känner mig "bättre" Inga dumma tankar.


Lite av det som hänt.

Hör av mig när jag har mer batteri.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards