Alla inlägg under juni 2010

Av mittlivochtankar - 16 juni 2010 17:24

Jag är ganska less på att inte kunna svara ärligt på en "mår du bra" fråga.. säger för det mesta att jag mår bra, men det gör jag inte på riktigt.. Kanske lite..


jag har drömmar som jag vill uppnå, framförallt den drömmen om att han skall lämna tillbaka mitt liv..och en vacker dag hoppas jag att han inser att han är villig att lämna tillbaka det till mig!


äsch, jag har inget viktigt att säga mer nu.. jag åker bil förtillfället.. skriver snart igen..



Love!

Av mittlivochtankar - 7 juni 2010 21:08

han som en gång försökte förstöra mitt liv var på samma ställe som mig i lördags, och jag trodde jag skulle gå under. men jag fixade det, jag var stark nog att accepetera att han var där. fast än att han var så jävla sliskig och att han glodde hela tiden på mig gjorde det inte bättre. men jag tog det ändå!  Jag läste rättegångspapprerna för några veckor sedan och då tänkte jag att jag Aldrig mer skulle lägga en tanka på honom, det gjorde så ont i mig att han var där jag var i lördags. Kan han inte bara försvinna i mitt liv?? Jag kan inte sluta att se honom framför mig. han får mig att bli sjuk.. ska jag behöva bli påmind om vad som en gång hände mig i mitt liv bara för att han kanske dyker upp på samma ställe som jag befinner mig på?


Jag tror att jag skall sluta att vistas ute bland folk.

Ovido - Quiz & Flashcards