Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Rubrik saknas

Av mittlivochtankar - 15 oktober 2010 02:22

Nu var det ett tagsen som jag skrev..  Men jag ska försöka bättra mig!

 

Har börjat jobba igen, och det känns bra.. Har även bott in mig i min nya lägenhet, och det gick fort! Men det är väl för att det är på "hemmaplan" så det är väl inte så konstigt..

Börjar må ganska bra, har haft en vän hos mig i över en vecka nu. Och det var längesen jag kände mig så levande som jag känner mig nu! Förr i tiden var vi Alltid med varandra, jämt. Varje minut på dygnet.. Innan vi båda skaffa hundar.. Men än så hade inte våran vänskap "slutat" där..  Nu, 3-4 år senare så har vi börjat umgås och det känns som förut.. Helt perfekt! Vad jag kan minnas så har vi nog aldrig bråkat eller tröttnat på varandra, inte från min sida iallafall...

Jag älskar henne verkligen av hela mitt hjärta!! Och snart bor hon nära mig, underbart!

 

Sitter för övrigt på jobb nu, andra natten i rad och det känns bra. igår var jag otroligt trött men inte idag.. jobbar med bra personer också..

Och min hund är hemma hos mig med min vän!

 

Har under den senaste månaden "träffat" två personer, varav en av dom har börjat gilla mig och det är väldigt jobbigt. För jag vill verkligen ingenting, inte med honom iallafall... Och den andra pratade jag otroligt mycket med för ca 5årsen. Ganska kul att vi har träffats nu.. haha! :P  Vilken goding! En sån som jag mår bra av, och det talade jag av förut när han körde ner mig till jobbet. För vi pratade om vad han sa innan, vi spelade ett spel så sa han att jag bara var ute efter hans "PIP" och det var ju lite fel, så frågade han vad jag var ute efter..

- Inget. sa jag, jag mår bara bra av att vara i din närhet..

-Aha, hur kommer det sig då?!

Kommer inte riktigt ihåg hur det samtalsämnet fortsatte..

 

Saknar min syster galet mycket också! ! !

Har börjat dricka rödvin också, riktigt gott. Men farligt att det nästan blivit varje dag nu den senaste tiden.. men vad gör det?

Mindre än en månad kvar tills jag åker på kryssning, kommer bli galet kul!!

 

Kommer inte på något annat kul att skriva nu..

 

See you then!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivochtankar - 30 september 2012 21:30

Det mesta flyter på som vanligt och jag är väldigt nöjd med tillvaron och min vardag! Jag gillar att känna, få vara, dela minnen!...

Av mittlivochtankar - 3 augusti 2012 11:43

nu är det stopp, igen. mitt liv står stilla och jag vet inte längre någonting. jag har inget jobb längre, blev sparkad. inte ens ett jobb kan jag behålla. varför? jag vet ju mycket väl att man måste jobba för att kunna leva, bo och allt det där....

Av mittlivochtankar - 14 maj 2012 12:13

Det är mycket som händer med mig, min hjärna och runt omkring. Men ingen förstår eller fattar någonting! Kanske för att jag inte vill eller för att jag inte har sagt något. Men denna processen har tagit lång tid och än är det inte färdigt. Under en...

Av mittlivochtankar - 22 april 2012 13:21

och snart finns det ingenting kvar längre. Och jag försöker att inte tänka på det men det är inte lätt. Vad fan, helt seriöst.. Det ska inte behöva vara såhär.   fuck it! ...

Av mittlivochtankar - 9 april 2012 22:26

Ja,nu är jag åter tillbaka här för att eventuellt lätta på hjärtat. Varje dag går ut på att tänka och lista ut på vad livet går ut på, för mig. Men jag kan inte komma på något bra, eller någonting alls. Denna långa helg är över och imorgon är de...

Ovido - Quiz & Flashcards