Alla inlägg den 19 mars 2011

Av mittlivochtankar - 19 mars 2011 09:30

Snart vet jag faktiskt inte fall jag vill mer..Jag Vet att han är den enda för mig men ändå är jag inte med honom?Mitt hjärta skriker efter honom, han den bästa!¤oroväckande känslor¤Förresten så var det helt underbart att få vara i hans armar igen!!Och tillochmed min mamma sken upp och blev glad när hon såg honom.Allt var som vanligt, förutom att han åkte hem själv..

Av mittlivochtankar - 19 mars 2011 09:30

Snart vet jag faktiskt inte fall jag vill mer..Jag Vet att han är den enda för mig men ändå är jag inte med honom?Mitt hjärta skriker efter honom, han den bästa!¤oroväckande känslor¤Förresten så var det helt underbart att få vara i hans armar igen!!Och tillochmed min mamma sken upp och blev glad när hon såg honom.Allt var som vanligt, förutom att han åkte hem själv..

Ovido - Quiz & Flashcards