Alla inlägg den 28 december 2009

Av mittlivochtankar - 28 december 2009 11:02

Skall jag vara ärlig så är jag riktgit jävla trött!

Trött på allt, för det känns bara som om alla bara ljuger hela tiden..

Ljuger och döljer grejer.. Så tråkigt tycker jag.

Sen så kommer det in massa jävla brudar som bara förstör känns det som.

Låt honom vara, han orkar inte nu, fast han ser och märker inte det själv!

Och han har faktiskt flickvän som älskar honom och fattar inte vad som händer.

Nu har det blivit mer än va det var innan.. Ute och ränner varje helg på krogen och har ingen tid för att vara med sin flickvän.. visst, alla har sina egna liv och man måste självklart umgås med sina vänner. Meen man behöver inte dölja något.

Om man har vart tillsammans snart ett år och bott ihop hela tiden så borde man väl inte smygsmsa eller så?

det tycker då inte jag!

Men just nu känns det som om dagarna bara går till att smsa med den där fula bruden, och jag vet precis vem hon är. Känns sådär kul. :)

Men jag är stark och skall försöka att inte bry mig.. Vilket är ganksa svårt.

Själv sitter man hemma på helgerna för att alla ens vänner super och jag själv kan inte dricka längre, vilket är skönt!


Tack för mig och mitt bittra inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards