Alla inlägg den 29 december 2009

Av mittlivochtankar - 29 december 2009 20:10

Detta är inte okej!!


fanfanfanfaaan.


Tack för en bra dag E, hoppas du kommer snart igen.. <3

Av mittlivochtankar - 29 december 2009 12:04

Precis vad jag känner mig, liten!

Inte nog med att jag inte mådde så jättebra innan men detta får mig nog att må liiite bättre eller? tss eller inte!

Jag blir så jävla tom i kropp och själ.


allt jävla smsande går mig på nerverna!

Duger jag inte? är jag ful? äcklig? fet?

vad är det som är fel? är det Jag som är problemet till att det är såhär?

Jag känner igen mig liite i det, så var de i mitt förra förhållande. Efter nästan 2 år började jag "tröttna" lite.. Men det var ju kanske av helt andra saker..

Men jag vet inte vad jag gör som är fel?

Jag dricker inte längre? Pallar inte det, gillar det inte ens..

Jag snusar? Jag röker lite skit.. Har vart ciggfri i snart 4 månader..


Äsch, Jag orkar inte mer snart.. Det måste bli ändring eller så får han nog fan lämna mig, den dagen kommer väl snart.

Han har ju en annan brud som han håller på å skriver med dag in och dag ut..


Fy fan...

Ovido - Quiz & Flashcards