Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Mitt Allt!

Av mittlivochtankar - 16 april 2010 12:30

Det känns tungt i hela min kropp att den som gjorde mitt liv inte vill ha mig.
Men jag får bita ihop och leva med det i resten av mitt liv.
Jag kan inte göra något åt saken.
Jag kan inte vända dig och bestämma dina känslor.
Även om jag så önskade.

Jag har aldrig känt mig så trygg som jag gjort med dig.
Du har aldrig gjort mig illa.
Sagt förnedrande saker, kallat mig ful.
Du har aldrig skadat mig på något sett.
Du har bara gett mig liv och livglädje.

Jag vet nu att det nog aldrig kommer bli Du och Jag igen.
Och det tar nästan livet av mig.
Men jag kämpar.
Som sagt. .
Du kan inte hjälpa att du inte längre älskar mig.
Du kan inte hjälpa att du inte längre vill ha mig.

Jag får leva med det, jag får leva vidare utan att du finns hos mig på det sett jag önskar mest av allt.
Jag får leva vidare utan dig.
Utan att det är Du och Jag.
Utan att du älskar mig.
Utan att du inte längre vill ha mig.



fast jag tror nog att du älskar och vill ha mig fast du inte vågar!


Jag känner dig för väl.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivochtankar - 30 september 2012 21:30

Det mesta flyter på som vanligt och jag är väldigt nöjd med tillvaron och min vardag! Jag gillar att känna, få vara, dela minnen!...

Av mittlivochtankar - 3 augusti 2012 11:43

nu är det stopp, igen. mitt liv står stilla och jag vet inte längre någonting. jag har inget jobb längre, blev sparkad. inte ens ett jobb kan jag behålla. varför? jag vet ju mycket väl att man måste jobba för att kunna leva, bo och allt det där....

Av mittlivochtankar - 14 maj 2012 12:13

Det är mycket som händer med mig, min hjärna och runt omkring. Men ingen förstår eller fattar någonting! Kanske för att jag inte vill eller för att jag inte har sagt något. Men denna processen har tagit lång tid och än är det inte färdigt. Under en...

Av mittlivochtankar - 22 april 2012 13:21

och snart finns det ingenting kvar längre. Och jag försöker att inte tänka på det men det är inte lätt. Vad fan, helt seriöst.. Det ska inte behöva vara såhär.   fuck it! ...

Av mittlivochtankar - 9 april 2012 22:26

Ja,nu är jag åter tillbaka här för att eventuellt lätta på hjärtat. Varje dag går ut på att tänka och lista ut på vad livet går ut på, för mig. Men jag kan inte komma på något bra, eller någonting alls. Denna långa helg är över och imorgon är de...

Ovido - Quiz & Flashcards