Alla inlägg den 25 november 2010

Av mittlivochtankar - 25 november 2010 21:06

I mitt förra inlägg så kanske det blev en hel del känslor och grova ord? Men ni som kanske läser känner mig vet hur jag kan uttala mig i ord.. Men ja, vad ska jag göra? Jag orkar inte sitta inne med så mycket frustiation eller hur fan det nu stavas.. Men det värsta är "över" nu iallafall. Fick sagt hur och vad jag tyckte tänkte och kände till R som inprincip bor hos mig. Men hon flyttar på söndag tyävärr..

Önskar att det var vi två som flyttar ihop istället. Men vad ska jag göra?!



Annars då? Jag hoppas verkligen att jag kan få dessa 5veckor nu på jobbet.. Vikarerar för en som brutit sn fot? Hade verkligen vart helt perfekt att få jobba nattetid i 5 veckor.. Lite struktur och få pengar i slutet på månaden.. :]


Jaja, kanske kan skriva lite mer imorgon..

Ovido - Quiz & Flashcards