Alla inlägg den 27 november 2010

Av mittlivochtankar - 27 november 2010 05:12

Kanske har jag börjat mitt drömliv? Eller så har jag börjat på en början till ett helt normalt liv? Inte vet jag riktigt.


Skrev lite igår, men kunde inte skriva allt för mycket.. Var hemma hos mitt ex, han som jag har skrivit om innan i denna blogg. Han skall flytta ifrån "våran" lägenhet och jag var där första gången igår på 11månader och 26dagar. Helt underbart och jag tror jag gick med ett leende dom första 4timmar jag var där. Sen att jag sov där, det trodde jag aldrig. Vi låg och pratade i ungefär 2timmar innan vi somnade. Men det minsta han rörde på sig vaknade jag till, och hade svårt att somna. kunde inte riktigt fatta vart jag var någonstans. Sen vaknade jag igen halv 6 av att jag var otroligt törstig och behövde gå på toa. Vilket jag gjorde. Sen vaknde jag efter en timme igen av att han rörde på sig och tittade till sin mobil. Sen låg vi där, båda vi vred och vände lite på oss.. Sen kom det som vi båda egentligen hade väntat på, ett efterlängtat morgon sex.. Ganska fint och ofattbart. För min del iallfall. Vi ligger i hans säng, på samma "egna" sidor som vi hade när vi var tillsammans och bodde ihop. Min hjärna är än idag lite vimsig.. Det händer alldeles för mycket saker nu tror jag? Eller jag vet inte.. Jag tror jag är en sökare, en sökare efter nya utmaningar i livet och som måste ta itu med alla dessa miljoner bollar som jag har i luften.. Sitter på jobbet nu dessutom och slutar sen någongång, om en lite mer än timme.. Och då ska jag gå hem och duscha och diska kanske? Sen ska jag och R gå ner och möta F och hennes vän för dom kommer med bussen från stlhm.. Stackarna som har åkt sen lite innan 23 igår kväll.. Men men!

Min dag kommer att bli helt galen, ingen sömn efter jobb och blir hämtad av mitt ex för att återgå tillbaka till städningen, sen hem runt 1 för att vara i kyrkan kl 14, mina tjejer ska sjunga och bli lucian ska bli krökt.. Sen.. kanske jag får sova, men kan seiter i det eftersom jag ska tillbaka till jobb sen kl 21..


PHU!! Hela datan hängde upp sig, men nu blev det bättre. Tänker spara nu och skriva en annan tid. Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards