Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av mittlivochtankar - 6 augusti 2010 11:14

ibland så fungerar jag inte som jag skall, precis som nu. jag är trött på frågor ifrån folk, speciellt när jag inte har någon lust att svara på dem!

jag är ensam, har alltid i stort sätt vart.. så länge som jag inte har haft någon, och de brukar ju inte vara sålänge. 1-2 år hit och dit.. Sen då? Ensam igen..


Jag vet ingenting längre, mer än att de enda jag skriver om här verkar bara vara patetiskt, men eftersom ingen vet vem jag är så får jag faktiskt lov att skriva så..


men vet inte vad jag ska skriva just nu faktiskt.. är dålig just nu, feber och så, inget jobb pga det, men skönt det så jag kan få vara ensam, och slippa prata med någon!! eller jag väljer ju såklart den/dom jag vill prata med..


Äsch, blir bara fuckt up av att skriva här just nu!

Ovido - Quiz & Flashcards