Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av mittlivochtankar - 7 augusti 2010 17:49

Nu är jag tillbaka igen, va tvungen att rusa förut.. När jag väl kom till affären visste jag inte vad jag skulle ha.. Men det blev en påse räkor och en baugett..  Det var de första riktiga jag har ätit sen i onsdags kväll.. Jag håller på att tappa kontrollen, Igen! Jag är inte hungrig, och minsta lilla tanken på mat får mig att vilja spy!

Har för övrigt fått i mig lite halstabletter nu, kanske känns bättre i halsen..


Igår kände jag bara för att sova, sova bort all smärta och ångest och alla dessa tankar, så svalde ett antal sömnpiller, ville bara få sova..  Men det gick inte så bra, tror jag hade spasmer i ett antal timmar när jag trodde att jag hade somnat, men det är inget jag minns så jättebra nu..

Han var här igår igen förresten, vi pratade på sms, och helt plöstligt låg han över mig i sängen, vilken överraskning! Dörren skulle vara olåst så han kunde komma in Fall att han skulle kunna dyka upp, och mycket riktigt så gjorde han det.. Men sen va de dags för honom att åka till jobb..


Vet inte vad som håller på att hända med mig!? Har vart sjuk sen i onsdags kväll. .Och efter de så fungerar inte min kropp.. Har ingen lust med något, jag vill bara.. ehm.. existera vilket jag knappt gör..

Jag skulle vilja lära känna mig, men jag kan inte, jag vet inte vart jag ska börja.. Jag är alldeles för jobbig rent ut sagt..


Jag har dolda fel, som jag inte vågar ta fram.. Jag fattar ingenting!!


Pappa ska hämta mig sen förresten, om jag inte hinner ångra mig.. Jag har en tedens att ångra mig och ha väldigt svårt att bestämma mig.. Hatar det!! Ska jobba imorgon, h oppas jag känner mig bättre då..


hej!


Av mittlivochtankar - 7 augusti 2010 14:28

Det är såhär, att han är den mest finaste människa som existerar.. men tyvärr får jag inte vara med honom, den tid som jag vill. utan jag måste klara mig själv och ensam..

Och jag tänker ta vara på den tid som jag eventuellt får med honom. Han träffar ju även en annan, så jag vet inte riktigt vart jag har honom, men det kanske är lika bra..

äsch! Måste hoppa in i duschen, ska till affärn... Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards