Alla inlägg den 2 februari 2011

Av mittlivochtankar - 2 februari 2011 21:29

Dagarna är som vilken dag som helst, jag orkar inte bry mig eller tänka. Men tror att det är onsdag idag för det är då som han den där brukar jobba. Blev väckt på ett helt fantastiskt sätt, eller egentligen inte. Men vakna av att telefonen ringde 13.45 och så såg jag bara hans namn och ringde upp eftersom jag såklart missade samtalet. Några minuter senare var han här, vi skulle prata.. Det gick sådär, eftersom jag inte är så bra på att prata i "nyktert" tillstånd.. Så, Ja..  Det gick sådär. Men det blev bra ändå, fast vi kanske inte kom fram till något egentligen.. Men nästa gång, jag kanske ska ta att skriva brev nr3? Ja men det kanske är en idé, om jag inte kan somna sen så är det nog ett bevis på att jag bör hålla en penna i min hand..


Har haft ett par helt fantastiska dagar faktiskt, Helgen var helt perfekt rent ut sagt.. Fredagen började bra, åkte in och mötte min vän vid hennes jobb.. Sen drog vi till en krog och mötte upp en vän från mitt håll.. Sen, är det lite svart en bit in men vissa stunder har jag en blick om vad som hände.. Jag skulle åka hem runt 22 tiden men chansringde till han den där, och han svarade och poff så var jag där han var..?! Sen flöt kvällen på riktigt bra.. Hemma runt 5 på natten och som tur var hade jag en underbar vän som var ute med min hund som var hemma.. Kom hem i vilket fall, med det finaste sällskapet som man kan ha. I love it! Somnade runt 9 tiden och vakna halv 12. så inte många timmars sömn där inte. Men helt perfekt, mys och bakfyllemat och promenader gjorde min lördag, ett kalas på kvällen sen hem och attack dö i min säng, ensam.. Tomt, första natten på 3-4 dygn som man skulle sova ensam.. Och sen dess har jag sovit ensam.. Helt jobbigt, Måste somna på piller för att ens kunna somna ,för jag blir aldrig trött?! Sover dock längre, minst 10timmar per natt... Imorgon ska jag dock upp tidigt för att Äntligen ha lite egentid med min älskade pappa.. Som jag längtat!

Så lär kanske göra några människor besvinka imorgon men jag vill och behöver få träffa min pappa..


När slutar man att vara rädd för kärlek och ordet "förhållande" ?

Ovido - Quiz & Flashcards