Alla inlägg den 17 februari 2011

Av mittlivochtankar - 17 februari 2011 13:10

Nu var det ett tagsen som jag skrev här, har inte haft tid faktiskt. Eller lust.

I en veckas tid har jag tillbringat tiden med Han den där och det har vart helt underbart! Det var väl någon dag i helgen som var kaos, men det är "glömt" nu och allt är som vanligt igen. Helt fantastiskt.

När allt bara flyter på så är livet helt underbart! Mår dessutom ganska bra och det var längesen som jag kände såhär.

Men nu kommer det vara en tråkig vecka framöver, För Han har flytt landet. Men men, nog om honom!


Har inte gjort något som jag inte borde göra sen i helgen, och det känns också bra.. Har iofs intagit något som kanske inte är "bra" men som tar ner mig på jorden lite.. Var lite mycket där ett tag och jag kunde inte riktigt landa utan befann mig uppe bland moln. Bra eller Dåligt? - Både och!

Men nu är det inget mer sånt, jag har båda fötterna på jorden och jag både äter och sover ganska bra. Eller, jag sover bra när jag sover med Han den där! Tänk vad en annan människa kan göra en Lycklig? :D



Min hund är lite arg, eller på dåligt humör. Känns som om hon fattar att vi kommer att vara ensama många dagar, Det var längesen som vi var ensamna såhär, Men har bestämt mig för att åka ut till min pappa och vara där nästa vecka.. Bara för att inte bara vara här hemma, där kommer vi ändå ut och kan promenera i skogen och klappa på min häst som är där. Eller min och min, Hästen som jag delar med min syster.  Tror de kommer bli en ganska bra vecka ändå, men sen när han kommer hem så blir det mys och kärlek, lite ialf? För sen är det fredag och då blir det väl fest? Fast då ska jag träffa mina "gamla" kollegor. Kommer bli toppen!! :)


Nää, Nog för mig nu..

Hajdo!

Ovido - Quiz & Flashcards