Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Rubrik saknas

Av mittlivochtankar - 22 december 2009 09:56

Hej kan jag börja med att säga, om nu någon kommer att läsa denna blogg..

Jag tänker nog inte aldrig tala om vem jag är som skriver här, meningen att denna blogg ska bli lite hemlig för dom som känner mig. Därför kommer jag inte heller skriva några namn, och om jag gör det så är det inte personernas riktiga namn.

I vilket fall, här kommer jag skriva rakt ifrån mitt hjärta och hoppas nog lite på att beröra er som läser.

Kommer nog mestadels handla om mig och mina förhållande till folk.


Just nu har jag en pojkvän som jag är sambo med sen snart ett år tillbaka, vi var inte tillsammans när vi flyttade ihop.

Han har inte bott med någon innan, som jag har gjort innan.. så jag har lite förtur med att veta hur det är att nästan aldrig vara själv hemma.

Det är helt underbart att bo ihop med någon som man tycker om tycker jag.

Att somna bredvid den man älskar och att vakna upp men den är helt fantastiskt.


I slutet på 2008 började jag ett så kallat nytt liv som verkligen var helt främmande för mig!  Sen så långt jag kan minnas har jag alltid gillat tjejer, och ja jag är tjej själv som ni redan kanske fattat. Så jag var var eller är alltså lesbisk, men i ett års tid har jag vart med killar, eller han jag var med först var ett svin så han lämnade jag åt sidan i början på december förra året. Och vid denna tid träffade jag min nuvaranade pojkvän, och sen dess har vi vart med varandra varje dag, kanske därför han börjar tröttna på mig? Jag kommer dit senare!


Mitt liv har vart trassligt sedan jag var barn också, det började i 6års ålder då mina föräldrar skilde sig. Sen dess har mitt liv vart åt helvete!


Nu fryser jag för mycket om fingrarna så jag skriver senare eller en annan dag.

Kramar.

 
 
elllan

elllan

22 december 2009 10:09

Jag kommer fälja din blogg. verkar väldigt intressant!
Hoppas dagen blir bra

http://elllan.bloggplatsen.se

 
Denise

Denise

28 december 2009 11:16

jag kmr följa din blogg!!!

http://www.denisesundvall.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivochtankar - 30 september 2012 21:30

Det mesta flyter på som vanligt och jag är väldigt nöjd med tillvaron och min vardag! Jag gillar att känna, få vara, dela minnen!...

Av mittlivochtankar - 3 augusti 2012 11:43

nu är det stopp, igen. mitt liv står stilla och jag vet inte längre någonting. jag har inget jobb längre, blev sparkad. inte ens ett jobb kan jag behålla. varför? jag vet ju mycket väl att man måste jobba för att kunna leva, bo och allt det där....

Av mittlivochtankar - 14 maj 2012 12:13

Det är mycket som händer med mig, min hjärna och runt omkring. Men ingen förstår eller fattar någonting! Kanske för att jag inte vill eller för att jag inte har sagt något. Men denna processen har tagit lång tid och än är det inte färdigt. Under en...

Av mittlivochtankar - 22 april 2012 13:21

och snart finns det ingenting kvar längre. Och jag försöker att inte tänka på det men det är inte lätt. Vad fan, helt seriöst.. Det ska inte behöva vara såhär.   fuck it! ...

Av mittlivochtankar - 9 april 2012 22:26

Ja,nu är jag åter tillbaka här för att eventuellt lätta på hjärtat. Varje dag går ut på att tänka och lista ut på vad livet går ut på, för mig. Men jag kan inte komma på något bra, eller någonting alls. Denna långa helg är över och imorgon är de...

Ovido - Quiz & Flashcards