Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Rubrik saknas

Av mittlivochtankar - 11 augusti 2010 20:39

Ligger här i min säng, som jag har gjort sen halv 1 idag på dagen.. Jag trvis med det, ganska skönt faktiskt.. jag har väl pratat med två personer i telefon, och träffat en sen jag kom hem från jobb.. Kändes konstigt att gå utanför dörren förut. Kändes som om någon hade förbjudit mig att gå ut mer för idag.

Har pendlat mellan toa och kranen i köket för påfyllning av vatten.. Sen har jag bara legat här i sängen.. Var på väg att somna förut runt fyra tiden men jag höll mig vaken för att kunna somna ikväll istället. och nu är det kväll. Kanske borde funderar på John Blunds besök? Om han hade tänkt att komma idag, han har inte vart här på flera nätter.. Inatt sov jag kanske, 4.5 timmar men jag gnällde inte för det.. Dom på jobbet undrade väl var det va för fel på mig, Ena stunden tyst och lugn, ena stunden spring i benen!

Trodde jag hade endel att skriva nu ikväll, men som vanligt är det väl att jag tappar ord.. knepigt!

Var inne i stan igår, det är ju sånt där kalas i staden. men satt mest tyst och lyssnade på folket runt om mig.. jag uppskattar inte längre folk, och roligheter!? Jag har planerat att när jag får hem min hundvalp så ska jag Försöka att börja mitt nyktra liv.. Försöka sa jag bara!

Har för övrigt mått illa i några dagar nu, vet inte varför.. Hälsade även på min valp igår, och då kände jag mig levande och på väg mot ett nytt liv Igen!!  Jag tvekar lite på mig själv, men jag får Inte göra det! Jag kommer att fixa det, speciellt om hon får vara med på mitt jobb så kommer allt go galant!


Jag gav ut denna blogg till min bästa vän idag, det känns bra. Fast jag blev riktigt rädd när jag hade tryckt på Enter! Men jag ångrar mig inte, det känns bra. Med tanke på att jag inte säger så mycket själv, så skriver jag ganska mycket här. så det känns bra.

Nu ska jag sluta skriva.

En annan dag.


Hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivochtankar - 30 september 2012 21:30

Det mesta flyter på som vanligt och jag är väldigt nöjd med tillvaron och min vardag! Jag gillar att känna, få vara, dela minnen!...

Av mittlivochtankar - 3 augusti 2012 11:43

nu är det stopp, igen. mitt liv står stilla och jag vet inte längre någonting. jag har inget jobb längre, blev sparkad. inte ens ett jobb kan jag behålla. varför? jag vet ju mycket väl att man måste jobba för att kunna leva, bo och allt det där....

Av mittlivochtankar - 14 maj 2012 12:13

Det är mycket som händer med mig, min hjärna och runt omkring. Men ingen förstår eller fattar någonting! Kanske för att jag inte vill eller för att jag inte har sagt något. Men denna processen har tagit lång tid och än är det inte färdigt. Under en...

Av mittlivochtankar - 22 april 2012 13:21

och snart finns det ingenting kvar längre. Och jag försöker att inte tänka på det men det är inte lätt. Vad fan, helt seriöst.. Det ska inte behöva vara såhär.   fuck it! ...

Av mittlivochtankar - 9 april 2012 22:26

Ja,nu är jag åter tillbaka här för att eventuellt lätta på hjärtat. Varje dag går ut på att tänka och lista ut på vad livet går ut på, för mig. Men jag kan inte komma på något bra, eller någonting alls. Denna långa helg är över och imorgon är de...

Ovido - Quiz & Flashcards