Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Natten till Söndag..

Av mittlivochtankar - 7 november 2010 02:49

Har man några drömmar man vill uppnå? Folk säger ofta att man nästan alltid har drömmar som man vill uppnå.. Har några "punkter" som jag drömmer om...

 

*Ta körkort

*Fixa mig en utbildning

*Skaffa barn

*Hitta en levnadspartner.

 

Vad vill jag då utbilda mig till? Helst utav att så skulle jag vilja köra långtradare, just för att komma iväg kanske längre sträckor.. Sen skulle jag vilja utbilda mig till något som gör så att jag är och blir behövd och uppskattar det stället som jag sen kommer till.. Kanske personlig assistent åt en liten flicka kanske? Som gillar djur och natur? Hon får inte vara allt för handikappad utan hon ska vara någorlunda rörlig..

Eller så skulle jag vilja jobba på ett behandlingshem för unga tjejer som har problem av något slag.. Psykiska problem? Psykiskt sjuka kanske?

 

Sen vill jag faktiskt ha ett Liv! Som jag eventuellt kan dela med någon? Med någon som faktiskt står ut med mig och älskar mig för den jag är. Jag är ingen jävla dans på rosor helt ärligt, men vem fan är det egentligen?? Alla har sina problem och brister. Jag kanske har för många vad vet jag..

Sen det där ordet Kärlek, vad är det? Vad är kär egentligen? Lek? Är allt en jävla kärlekslek? Det känns så ibland, folk som blir kära över en vecka och som vara i 54timmar.. Sen bye bye, tyvärr jag funkar inte så.. Men jag hade önskat. Jag har vart kär 3 gånger i mitt liv, Tre gånger! Och med dom tre så har jag hållt ihop med ett bra tag.. Därav att jag sällan har vart singel.. Nu har jag vart singel i 11 månader och 7dagar.. Snart ett helt år, på nyårs afton. Det känns konstigt faktiskt, Som tur är så skall jag jobba på nyår! Slippa tänka..

På tal om kär så har jag lyckats bli det "nu"!? Fattar inte hur eller varför.. För jag vill inte? Men jag är utan den katogorin som sällan blir kär, och om jag är det så håller det i sig läänge! Men jag hoppas verkligen att det avtar snart.. För det är inte roligt.. Och personen i ärendet är helt underbar rent ut sagt, jag nästan älskar att vara i hans närhet.. Och att somna i hans armar eller i hans famn skall vi inte ens prata om. Varför är det så??

Jag vill inget, han vill inget, han känner inget.  Jag fattar ingenting rent ut sagt! Vad vill min hjärna och hjärta? Varför har ingen svar på mina jävla frågor utan svar??

 

Jag har brist på något? Någon att ge min kärlek till? Det där är svårt..

 

Jag har en av mina närmsta och längsta vänner hos mig varje dag, det är henne som jag somnar med faktiskt varje natt, även om det kanske ligger andra i sängen så är hon ändå där.. Jag älskar henne enormt och hon är helt fantastisk!!

 

Sitter på jobb nu förresten, och känner att jag faktiskt behöver skriva av mig lite, vet inte ens vilka som läser här, men det är skönt att låta fingrarna skriva av sig lite.. Känns som om min hjärna håller på att explodera snart. Men jag gillar mitt tillstånd, vilket tillstånd undrar ni då? Inget alls, utan bara tillvaron.. :)

Fast än att jag kanske är heelt ute och cyklar på fel spår, Men vad gör det om hundra år?

 

På tisdag får jag förresten reda på om mitt liv är förstört eller inte, men tror inte det. Det känns bra! Men man skall väl alltid vara på den säkra sidan. Och om allt är bra så skall jag fira med en feting och kanske lite öl.. yes!!

 

Nej men nu skall jag nog sluta skriva.. Känner mig lite dum och låter mina tankar skrivas ner på en jävla anonym blogg på internet..

 

Men ja, tack för du läser!

Peace!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivochtankar - 30 september 2012 21:30

Det mesta flyter på som vanligt och jag är väldigt nöjd med tillvaron och min vardag! Jag gillar att känna, få vara, dela minnen!...

Av mittlivochtankar - 3 augusti 2012 11:43

nu är det stopp, igen. mitt liv står stilla och jag vet inte längre någonting. jag har inget jobb längre, blev sparkad. inte ens ett jobb kan jag behålla. varför? jag vet ju mycket väl att man måste jobba för att kunna leva, bo och allt det där....

Av mittlivochtankar - 14 maj 2012 12:13

Det är mycket som händer med mig, min hjärna och runt omkring. Men ingen förstår eller fattar någonting! Kanske för att jag inte vill eller för att jag inte har sagt något. Men denna processen har tagit lång tid och än är det inte färdigt. Under en...

Av mittlivochtankar - 22 april 2012 13:21

och snart finns det ingenting kvar längre. Och jag försöker att inte tänka på det men det är inte lätt. Vad fan, helt seriöst.. Det ska inte behöva vara såhär.   fuck it! ...

Av mittlivochtankar - 9 april 2012 22:26

Ja,nu är jag åter tillbaka här för att eventuellt lätta på hjärtat. Varje dag går ut på att tänka och lista ut på vad livet går ut på, för mig. Men jag kan inte komma på något bra, eller någonting alls. Denna långa helg är över och imorgon är de...

Ovido - Quiz & Flashcards