Alla inlägg den 1 juli 2010

Av mittlivochtankar - 1 juli 2010 17:24

Jag är så stolt över mig själv att jag  skaffade den här bloggen, för just nu idag känner jag lite extra mycket tyngd över allt..


Dagen började hos pappa faktiskt, sov där inatt.. Körde med honom på morgonen för jag skulle till jobb kl 8, men innan jag satte mig och körde så ringde jag och sjukskrev mig för på kvällen innan så fick jag en sån jävla allergichock.. Jag har ju hästar och jag är väldigt allergisk! Plus att jag sov knappa 4 timmar, kunde verkligen inte sova inatt.. Sov piss också..  I vilket fall, körningen gick kanon tycker jag själv..

Kom hem, grejade lite och starta datorn.. Skulle bränna en Dvd film men de gick tydligen inte, eller de gick men tror inte min dvd kan spela brända skivor? skit DVD.

Jag somnade till L word på morgonen ialf, eller nej det gjorde jag inte utan datorn dog, andra gången den gör det, fattar inte varför.. Onödigt tycker jag!


I vilket fall, de jag ville lätta på hjärtat är att jag kan inte motstå ölen och spriten som jag har i kylen.. Är redan inne på min fjärde öl  och en drick och två shotar.. .Inte okej! Men jag ska ju inte köra något idag som tänkt.. Men de jag tänkte säga var att jag letade upp några handdukar som jag ska ta med mig till mina hästar, då jag måste tvätta min ena hästs ben.. Behöver en handduk för att torka sen.. Och så kollade jag inågra andra lådor.. Och hittade brev.. Från min mamma som hon skickade för många årsedan.. OCh jag blir alltid så ledsen när jag ser den där mappen.. Och de gör ont att läsa dom, men ändå så gör jag det.. Men jag läste inte de jobbigaste brevet för då hade jag väl börjat gråta på riktigt, och jag vill inte förstöra sminket.. Men en annan dag, nu ligger mappen framme så jag kan läsa de en annan dag.. Och en vacker dag så skall min äldsta bror berätta allt för mig.. han har vart med längst.. Och han är min förebild.. Och de älskar jag honom för, han är såå fin!!!


kan inte skriva mer.

Ovido - Quiz & Flashcards