Alla inlägg den 24 juli 2010

Av mittlivochtankar - 24 juli 2010 22:12

Det är en lördagskväll nu och idag har det vart bröllopsfest för min pappa och hans fru! Jobbade dubbelpass igår så var otroligt trött när jag kom hit igår, Men syster kom ifrån V-ås igår så jag blev glad och lite piggare när jag satte mig i bilen.. Men stressade hem efter jobb å hoppade in i duschen 5min.. Sen var de dags att gå ut till bilen.. Hatar att stressa!!


Dagen idag har vart bra, Men har haft så mycket olika tankar..

Allt mellan himmel och jord faktiskt.. Och det tröttar ut mig väldgit mycket!

Skall jobba imorn kl12 igen så blir att gå upp ganska tidigt, det är ändå 10mil ungefär här ifrån och hem till mig..


Har köpt en "sak" i hemlighet, det är inte många som vet om det och jag vet inte fall jag vill säga det försen tiden är inne eller när Hon flyttar hem till mig.. Hon föddes på Midsommar Och hon kommer hem till mig 23Augusti, Och då är hon 8Veckor tror jag nog? Och sen flyttar Vi 1oktober.. Och förhoppningsvis börjar Mitt eller vårat nya liv då!!

Och nästa år vid den här tiden så kommer Min stora hund att komma hem till mig, som jag har skrivit innan så har jag ju lämnat ut min hund på foder i 2år, men nu är det "bara" ett år kvar.. Och då har han en tjej som väntar på honom hemma. Som ni förstår så har jag köpt mig en till hund, en flicka denna gång.. Och det kommer att bli så bra! Jag längtar..


Så ja, Vet inte om jag vågar nämna förmycket om henne, Men hon är så fin.. :]


Orkar inte skriva mer här just nu..

Men om Ni vill så skulle jag kunna länka till min "inte hemliga" blogg?! Om det nu är någon som följer denna? :)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards