Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Lördag natt..

Av mittlivochtankar - 2 januari 2011 02:14

Jaha ja, nu var jag tillbaka.. Sitter på jobb dessutom, som vanligt. Sista natten nu sen är jag ledig någon/några dagar.. vet inte ens hur många! haha..


Nyår har det vart och jag jobbade, det var tungt när klockan slog 00.00, jag fick ångest och ville bara gråta men det höll sig ganska bra..

Hade båda hundarna med mig så jag satt på golvet och klappade på dom för min var ganska rädd, är hundvakt dessutom så han den andra är inte min.

sen pratade jag endel med min på msn, det var skönt.


Hade ett eller flera nyårslöften, att sluta röka - Det har gått bra.. Tuggar nikotintuggummi istället. Funkar galant!

Men tog mitt sista imorrse när jag kom hem..

Sen mitt andra var att inte höra av mig till en viss person, Men vad hade jag fått när jag vaknade 17.20 idag då? Jo sms från Honom, två dessutom. HAha det gick bra de där, men det var inte jag som hörde av mig så då blir de giltligt..

Han kom till mig några timmar senare, och körde mig ner till jobb. Och mina hämningar börjar släppa loss nu.. Ge "oss" några gånger till sen är jag som jag "ska" vara.. haha! :) känns skönt att jag vågar mer nu.. weeiii!!

Hoppas han ställer sin kl imorn bitti så han kommer och sover med mig när jag slutat.. 'Men tror nog inte att de blir så, men man kan väl hoppas..


Sen är jag lite "sur" på min vän, hon beter sig dåligt tycker jag.. Ledsen att säga det men så är det.. Jag ställer upp och hon ställer upp mindre.. :/ Tänker inte prata mer om det.. Orkar inte höra av mig mer iallafall!


Sen pratade jag en heldel med mitt x härromnatten, och det kändes sååå skönt..


Orkar inte skriva mer nu, ska göra lite nytta medans hundarna sover..


Hejhej..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivochtankar - 30 september 2012 21:30

Det mesta flyter på som vanligt och jag är väldigt nöjd med tillvaron och min vardag! Jag gillar att känna, få vara, dela minnen!...

Av mittlivochtankar - 3 augusti 2012 11:43

nu är det stopp, igen. mitt liv står stilla och jag vet inte längre någonting. jag har inget jobb längre, blev sparkad. inte ens ett jobb kan jag behålla. varför? jag vet ju mycket väl att man måste jobba för att kunna leva, bo och allt det där....

Av mittlivochtankar - 14 maj 2012 12:13

Det är mycket som händer med mig, min hjärna och runt omkring. Men ingen förstår eller fattar någonting! Kanske för att jag inte vill eller för att jag inte har sagt något. Men denna processen har tagit lång tid och än är det inte färdigt. Under en...

Av mittlivochtankar - 22 april 2012 13:21

och snart finns det ingenting kvar längre. Och jag försöker att inte tänka på det men det är inte lätt. Vad fan, helt seriöst.. Det ska inte behöva vara såhär.   fuck it! ...

Av mittlivochtankar - 9 april 2012 22:26

Ja,nu är jag åter tillbaka här för att eventuellt lätta på hjärtat. Varje dag går ut på att tänka och lista ut på vad livet går ut på, för mig. Men jag kan inte komma på något bra, eller någonting alls. Denna långa helg är över och imorgon är de...

Ovido - Quiz & Flashcards